slide show

mango madness







Här är lite bilder på mitt nya nagellack från E.L.F, den heter mango madness och ovanpå det har jag ett matt lack som också är från elf, matte finisher heter den. jag är egentligen inte så mycket för matta naglar, tycker att det är snyggare när det glänser men jag tror att det kan bli riktigt snyggt på svarta/vita naglar!

ELF's nagellack påminner lite om h&m's nagellack men dom är väldigt bra, helt klart värt 15 spänn liksom :)
Michaela

Hej!

Mitt namn är Michaela och jag har precis startat ett eget UF-företag.

Jag kommer att designa smycken.

Under oktober månad kommer jag att satsa mer på rosa pärlarmband med lite rockiga detaljer.

20% av intänkterna jag får in under oktober kommer att gå till rosa bandets forskning inom börstcancer.

Nytta och nöje på samma gång!

Skulle vara super trevligt om du ville besöka min blogg och lämna feedback. :)

Ha en fortsatt bra dag.

Kram

sara

sv: tack! :) snygga naglar!

Superfin blogg !! :=)



Har dagen varit bra?

tusan vilken fin färg! :)

btw, svarta matta naglar är riktigt snyggt det med, you should try! :D

anna <33

hej snyggt det blev :)

allt bra ?

fin blogg föresten :)

Linda - ndaiL

snygg färg!

Lina

Men vilken snygg färg!! Och bara 15 kr säger du? Bra deal :D

Sanna

sv: tack desamma! :D

cicci

Galet snygga naglar! Köpte ett matt topplack på makeup store idag. Ska testa det senare idag. Hoppas det blir lika bra som ditt!

Daniella

Vart köper du elf's nagellack ? Letat överallt på internet och hittar inge :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: