slide show

LEOPARD NAILS - steg-för-steg




1. Tog en vanlig makeup svamp som jag ska dutta på naglarna med..  (disksvampar funkar också bra)



2. så det kommer typ se ut såhär!



3. gjorde lite ojämna prickar, använde en tandpetare till det. 



4. fyllde i prickarna med ett svart nailart lack, avsluta med ett lager top coat sen är det klart! blev lite slarvigt och jag blev som vanligt inte så nöjd men hoppas ni gillar dom iallafall! :)
H J J O N S S O N ♥

SNyggt!!



Hej! Jag är med i en fototävling och undrar om du kunde rösta på min bild som är nummer 4? Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna meddelande. <3 http://elifoto.blogg.se/2011/october/fototavling-rosta.html

Maria - Passion for heels and fashion

sv: alla säger vit :D



gud vad snygga naglar!

Carro

så snyggt!



Taaack! =)

Amzie,, mamma till Viggo -110531

svar: tack så mycket!

avilka coola naglar det blev, ska jag prova någon gång! :)

Nikaia

tack :)

hanna

tack så mycket ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: