slide show

LACE NAILS

Hello bloggen! idag har vi haft naglar och makeup. på nagellektionen så pysslade vi lite med spets, se bilderna så fattar ni vad jag menar.. det var lite pillrigt att få spetsen att fastna men det gick och det var riktigt kul! går inte att beskriva hur glad jag är över att jag 'upptäckt' mitt nagelintresse, att fixa naglar är typ det bästa jag vet! :) efter det hade vi makeup, gjorde typ samma sak som förra veckan dvs fetbas.





inte klar!



hann inte göra spets på andra handen så gjorde fransk manikyr på typ 3 sek istället, hihi.

photography | ♥

Fina naglar! :D



Sv: Ja visst är hon söt hihi, ja hoppas på det! :) kram

sandra

vad coola och snygga naglar! :))

frida ♥

sv: liten fjäder är okej men inte typ 2-3 stora ;p

Jessica - En flicka som är stark

åh vad snyggt!! Måste vara jättekul att lära sig massa sånt.

cicci

Det är riktigt snyggt med Lace! Har gjort det några gånger själv men stör mig på kanterna som blir. Skulle vilja att det inte stod upp om du förstår vad jag menar. Några tips?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: