slide show

halsring







Dagens fynd, 99:- kappahl (!!)
Karro

Sv: tackar :))

caroline

ja! :D snygg halsring btw :)

Dragana

Snygg!!!



(Svar: Ja verkligen! Jag har letat efter passfodral i evigheter och blev så glad när jag hittade den rosa! De två andra gav jag bort till två av mina systrar!)

Malvina Hansson

Så snyggt!

Louise

Sv: Tack så mycket! :)

nej precis, men som tur är så ligger den slingan "under" allt hår! så den synd bara om man lyfter på håret :P

Anna

sv; jaa det är suuper gott!

Jennifer på Fashioncut

SV: kul att du tycker om det :)

Sara

Snygg!

Becca

Ett riktigt fynd! Är det skönt att bära? Det blir inte "för tajt" eller så?



Ha en härlig söndag!

Rafaela ♥

SV: Tack så mycket!

Allt bra?

josefine

tack snälla du :)

caiza

Snyggt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: