slide show

french







'the wrong hand'

Sååå nu har jag äntligen lagt upp alla naglar som jag målat de senaste dagarna här på bloggen, de på bilden har jag alltså målat idag. vad tycker ni om dom här då? kan lägga upp en steg-för-steg guide sen om ni vill, men tidsinställer det så det kommer upp nån dag i veckan..

CASSANDRA - tävling!

snyggt!



sv; tack :D

SAGA

Guuud va snygga! Är det dina egna? :D

Chicayo

Hej!



Jo, jag vill bjuda dig att läsa en romantisk berättelse på min blogg. Den spelas bland oss lite äldre, nämligen 55+:are. Jo, det är inte endast ni ungdomar som upplever romantik. Vi äldre också. Och det är lika spännande och intensivt så som ni ungdomar erfarar det. Visst, med intriger, gräl, tvivel, ångest, gråt, skratt, svek, otro, etc. Precis som ni ungdomar själva smakar på det.



Kolla på http://chicayo.wordpress.com/ och njut av det.



Enjoy!



Chicayo.

PD: Kommentera gärna...

LIENE

sv: Eller hur:D



Åh, snygga naglar!

sandra

men sinnessjukt snygga naglar, ofta du kan göra så :o

Anna

sv; jaaa superduper skönt med lov! :)

SAGA

Sv; Heh, jag kan it ens få så långa naglar..:o

ladymuffin

sv; tack! :D

Kika in på bloggen och hjälp mig med mitt sko-bekymmer! Ha en fortsatt bra dag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: