slide show

blue





För några dagar sen målade jag mina naglar i ett blått nagellack som jag aldrig använt förut, älskar färgen! 

fick massor med beröm för mina naglar i torsdags när jag praktiserade på åhlens, de undrar alltid om det är mina riktiga naglar haha. och ja det är mina riktiga! men dom kommer väl snart gå av snart, omöjligt att ha starka naglar under vintern..
Sara

Snygg färg :)



Hihi, vad kul det hade varit, men jag bor precis utanför Göteborg, så åker från Landvetter halv sju på söndag morgon :)

LINNEA

nicenice!

sv ;hihi ja :)

Jeanette

sv: Tack! :) Men blev inte helt nöjd med den :/

Sandra T ♫♪

ja kanske de :)

Sara

Min familj åker idag och är borta i en vecka, men jag åker imorgon och åker hem på torsdag igen :) Det är bara min pappa som vet att jag kommer nere och hälsar på, de andra har ingen aning och kommer bli jätteöverraskade! :)

Lina

Men vilken läcker färg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: