slide show

black and white



högerhanden



Målade mina naglar igår i en design inspirerad av den här tjejen, hon är verkligen grym på det här med naglar så hon lyckades såklart mycket bättre än mig, mitt ser ju bara.. kladdigt ut? funderar på att måla om dom nu, haha.
Gabbe

- åh visst är hon =D

Ashley Wilda Crazy

Wow snyggt! ;D

Anonym

Har du bloglovin ?:)

Ida Ida

Snyggt!

Nicolina

Tyckte det var jättesnyggt och tycker du är jätteduktig :)!

Malin

Snyggt! Du är grym!

Linda - ndaiL

grmt fint!

B Y S I S T E R S

sv: TACK!

Amandasrader

Oj, riktigt snygga naglar! Det där är jag själv inte alls bra på, målar jag naglarna använder jag endast en färg. :)

sarah

så snyggt ,det är juu PERFEKT ...!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: