slide show

ännu en seg dag @åhlens

Och så var ännu en dag på åhlens avklarad, förhoppningsvis en av de sista också. pratade med en lärare så nu försöker jag hitta nåt nagelställe man kan praoa på men finns knappt några.. hoppas att harmoniq tar emot praoelever, dom gjorde tydligen inte det men om jag går dit och verkligen visar att jag vill det så kanske dom ändrar sig om jag har tur?

annars så har dagen varit seg precis som alla andra torsdagar. det är ju rea och grejer nu och folk är verkligen crazzzy, 5 minuter efter att man har varit där och fixat så är det kaos igen.. man ba mmm tack för hjälpen liksom haha.



gammal bild
Lotta

Sv: Tack så mycket :) och tröjan är supergosig! =)

Anonym

tack jag gillaroM:D

MADDES

Hoppas du får byta plats tjejen, ska inte vara en pina att gå till praktiken ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: