slide show

111026

Tog en day off från bloggen igår, det behövdes.. tänker inte gå in på några detaljer men det har hänt en grej i skolan som tog rätt hårt på mig och min klass. så gårdagen gick typ i slowmotion kändes det som, hade knappt lust att fixa naglar och då är det illa haha.

den här dagen har varit liiite bättre och det ska bli skönt att fly från allt på söndag. längtar! men jag bloggar mer snart..



för nån vecka sen
Ashley Wilda Crazy

Frågestund!!

http://crazywilda.blogg.se/2011/october/avsluta-den-1-november.html



Förlåt om jag stör. <3

Anonym

Hej :) !

Om du vill vinna skönhetsprdukter som används i Hollywood kan du kika in i min blogg och vara med, det här är även en blogg om en massa träningstips och skönhet. hoppas att tipset inte störde dig, hoppas du får en fin kväll :)

Här hittar du tävlingen:

http://svettlukt.blogg.se/2011/october/fashion-aid.html#comment



Kramar Bea :)

angelica

sv taack! :) jc :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: