slide show

111024

Slutade 11 idag, inte ens värt att åka till skolan eftersom det tar 1 timme för mig att komma dit men det var ju skönt iallafall. vi fick sluta så tidigt eftersom vi håller på med ett projekt om höstmodet så vi får skriva det hemma om vi vill. så efter det gick jag ner på stan med 2 vänner och lunchade på tacobar. (vi är typ stammisar där, hahaha) men nu ska jag plugga lite så det blir gjort.

ni kan fortsätta att ställa era frågor till frågestunden btw, har bara fått några frågor och jag vill ju ha massor att svara på, hehe..



you know where you find me.. 
Tilda Karlsson - Livet genom en lins

Sv: Åh en likadan kamera som jag har! :)

Sandra

vilket kul projekt :)



TACK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: