slide show

WANTIES



Angelica som jag träffade på mässan igår hade på sig den röda jackan och jag blev förälskad i den direkt, ville typ slita av henne den och springa iväg typ haha. men den är grymt snygg och hon matchade den nästan precis som jag skulle göra.

gina tricot har dessutom börjat sälja nagellack, perfekt för mig som älskar nagellack ju. finns många fina färger och kostar bara 39 spänn. hoppas dom är bra för jag ska lätt köpa hem ett par.
Tua

sv: haha ja, det kan det ju vara. :)

Nathalie

Du har en bra klädsmak måste jag säga:)



femtiosjuminuter.blogg.se

Fanny

SV; Jaa, det var det ! (:

Ha en bra första advent ! ;D

Tove - kristen tonåring

Söt blogg du har! Ha en fortsatt bra söndag!

Michelle MK

snyggt, vill också ha! :)



trevlig första advent!!

alice

väldigt snygg jacka!!

Linnéa

Åh, många tjusiga plagg <3

Theres Shelley

Svar: Den är så sjukt bra! :')

CHIRRE

den där vita stickade ser riktigt skön ut :)

Emma

SV: Jaa, visst är hon! Håller tummarna stenhårt för att hon ska vinna idol ! :D

Daniella

Tacktack för information, nu vet jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: