slide show

TENERIFFA - 111103

Den här dagen gick vi upp på ett berg, eller vad man nu ska kalla det för.. jag har iallafall döpt den till knölen, hehe. men ja iallafall så var det jättefin utsikt däruppe, synd att jag inte släpade med systemkameran istället för digitalkameran bara.







las vistas stranden, vågorna var gigantiska den dagen..



högst upp







som sagt, stora vågor. sjukt kul var det men jävligt läskigt också, vågorna tog mig flera gånger och slängde mig mot stranden så sanden rev mina ben men det var kul ändå haha.





jasmine

sv: tack:)

javet, tyvär så stacks den en massa så lämnade tillbaka den:(

j o h a n n a - fotoblogg

svar: Åh, tack så mycket! :)

Jessica Staaf

Häärliga bilder!:)

KarinHannaIsabelle- photography

Härliga bilder :)



sv: Tack så otroligt mycket! :D

Sara

Fin utsikt :)

Anonym

tacktack!

amanda

jag har också varit i teneriffa, jätte fint där :)

Emina & Maria

sv: ja, verkligen! :)

ems

åh ge mig värme!

melissa

härliga bilder!:D

sv: ja hehe, det är fler som har frågat;) och jag tycker att den luktar riktigt gott!:D

Esmeralda<3

sv:ellerhur!



åh vad skönt med teneriffa:)

Sv De var riktigt goda för att vara så enkla ;) Händer nåt kul idag?

M*

Have a nice day!

lina

okej :D Du vars ligger skolan du går på, är det kul där? skulle nämligen själv vilja gå på nån sån där skola men bor i piteå.. vet du om det finns nå mer såna skolor typ..? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: