slide show

senaste naglarna, steg-för-steg!



1. Börja med att måla hela nageln/tippen röd. jag använde ett nagellack från kicks som heter cannes carpet, jag tror att det är mitt finaste röda lack. älskar färgen!



2. nej, jag har tyvärr inga tips på hur man får linjerna att se raka ut. jag är bara väldigt stadig på handen så.. men det är bara att öva!



3. egentligen borde jag satt dit rhinestone:n efter topcoatet men passade på att göra det när nagellacket ändå är blött.



4. gör ett streck.. mitt blev inte världens finaste men iallafall.



5. gör lite prickar (gjorde mina med tandpetare)



6. fyllde i strecken med silvrigt nagellack och sen på med topcoat när det torkat :)
Natalie E

Sv: Jaa! Jag älskar låten! :)



Snygga naglar! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D

allt bra? <3

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ natty

Hej!

Gillar du att fota? Vill du ha fler läsare? :) Om så, varför inte va med i min veckans bild tävling? Vinner du syns du på min aktiva blogg i 1 vecka. Läs mer här: http://bynatty.blogg.se/2011/november/veckans-bild.html Ha en bra kväll! :)



Mvh

Natty.

viktoria

sv´tack :)

hanna ♡

tack så mycket! :D

ems

riktigt snyggt!

Sofia

Fint! :)

Sara

Läckra!!

Ulrika Sandström

Vad för lösnaglar använder du?



Sv; tack så mycket :)

Princess Diana

Hej!

Riktigt nice blogg! Älskar såna steg-för-steg..



Undrar bara en grej.. Detta är första gången som jag ser någon använda tandpetare/grillpinne PÅ nageln.. Undrar hur du gör sen? Målar du över?

För jag antar att det blir ett litet fult spår efter?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: