slide show

pepparkakor

Imorgon är det dags för en praktikdag på åhlens igen! ska nog hålla mig till skönhetsavdelningen för det är iallafall liite roligare där än på mode.

bakade förresten pepparkakor idag, dom blev supergoda. men tur att det var någon hemma som kunde hjälpa mig med att komma ihåg att dom ska ut ur ugnen haha.. bakning är verkligen inte min starka sida och det är sjukt tråkigt men pepparkakor är ju ett måste men nästa gång får mamma göra det ;)





var tvungen, haha
E M M A

sv: Så bra, jo helt okej :)

vad gör du då? :D

lady kiba

Sv: Tack, ledsen om jag inte har hunnit svara tillbaks, jag har varit så upptagen med arbete nu. Men jag är glad att du tyckte den var snygg. :D

martina

gilla min facebooksida och få en länk i min sidospalt!

http://www.facebook.com/pages/martinaolssonmyshowroomse/255134864537122



glöm inte att slänga in en kommentar i min blogg ifall du har gillat, så att jag vet att jag ska länka dig :) puss!

LIENE

Åh, pepparkaksdeg är bäst!

ljr

sory för segt svar! Ja rihanna är tung som fan :)

MALIN SUNDIN [FOTOGRAF]

åh vad gott!

Marre

Åh vad gott!

MARIA - mode, outfits & inspiration

Ååh, måste baka pepparkakor snart jag också! Fast helst äter jag nog degen, haha..

LIENE

sv: Ja, kolla in den sidan:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: