slide show

on the red carpet







Lite slarvigt målat men den här gången blev det en väldigt enkel design! har sagt det tusentals gånger förut men det röda lacket är så himla fint, love it.
Emma

du är as duktig :D ska nog beställa lite saker från den där hemsidan du skicka :)

MIRA

Super fint !

Vad händer idag? :)

Louise

SV: Hihi, tack så mycket! :D

Allt bra med dig? :)

Louise

SV: Jorå, det är bra :D

Vad gör du då? :)

Therese

Men gu va fina naglar :)

Lucas Gustavsson

Var med och tävla om en Onepiece i min blogg om du känner för det :)

my

sv; tackar :D



jäklar vad bra du är på att måla! :o Skitsnyggt!

Linnéa

Superläckra naglar <3

ragna

SV; ja visst!



Gud va snygga naglar älskar alla du har på din blogg! dessam röda här uppe skulle passa till jul! bra insperation till naglar du har! :)

Elin

Gud vad duktig du är på att måla naglar tjejen, bra insparation! :)

Sara

Gud vad juligt och snyggt! :)

♫♪ Sandra T

fint! :)

yasmine modell mamma och fru

ja det är det verkligen.

snygga nails nu ska jag ta ett skumbad och bara mysa kraam

MIRA

- Slappa lite :)



ha en fin kväll sötnos!

Anonym

Hej kolla gärna in min nya blogg jag startade upp igår och säg vad du tycker! Kom även gärna med förslag :) 



Puss http://tezzii.blogg.se

Haidi Jakobsson

SVAR: tack så jättemycket :D

Linnéa

snyggt och passar bra till jul då hihi, hur mycket kostar den ungefär ? :)

Daniella

Hej, jag undrar om du vet nån affär där man kan köpa billigt nagellack ? Och vad heter de röda kicks lacket ? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: