slide show

nyårsklänningen.







Min nyårsklänning som jag klickade hem förra veckan hänger nu i min garderob och om exakt 39 dagar så är det dags att inviga den 6 timmar ifrån sverige. den är jättefin på (hur den ser ut får ni se då) fast lite lång men det går nog att fixa.
Rafaela ♥

SV: Tack :D

E M E L I E

sv: Ja, det ska bli riktigt roligt! Haha förstår dig, men boka biljetter? Det kostar bara 300 :D

Lina

Sv: Alltså, ja!! Jag har hört mycket bra om det stället!

Emelie

Fin klänning! :D



SV: ja verkligen jag med :D

Anonym

hejhej! Hur mår du denna kväll då? :D

Elin

Åh, snygg! :D



Sv: Tack! =)

anniematildas ♥

den har jag med kollat på du! är den fin på ? :D

simone

dunderfin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: