slide show

november nails - pick your favourite!




Alla naglar som jag målat under november, vilken är eran favorit? själv så gillar jag nog 8, 14, 15, (haha måste måla de andra figurena i angry birds också) 16 och 17 mest.
Sofia

Jag gillar nummer 3. :)

LINDAVIOLA!

sv; Tack så mycket :).

Sara

Alla är så sjukt snygga, men mina favoriter är 4 och 9 :)

hanna ♡

hur målar du 4, 16, 17, 18, 19? sjuuukligt snygga! Om jag skulle göra skulle det bara bli några klumpar här och där :o

Anonym

tack så mycket :D fina naglar :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaaa, det är dom! :)

♫♪ Sandra T

duktig du är!

Daniella

14,15 och 16 såklart! :)

Ell

Ohh nu vart de svårt oO' , Jag tror att jag gillar 6;an 8D

--

4an, 6an eller 16! HUR GÖR DU??!??!

Felicia :)

4 & 8! :D

Frida

Sv: Jag önskar också snö till julafton! :}



Måste fråga, vad heter lacket från mus på bild nr 11? :)



Annars så är 4, 6 & 16 mina favoriter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: