slide show

nails of the day





Naglarna som jag målade nyss.. blev inte alls nöjd men de försvinner ju imorgon när vi ska fixa naglar i skolan så jag gör inte om dom ikväll. nån som har nåt förslag på vad jag ska göra för mönster imorgon förresten? :)
Anna

Sv: Hihi tack! :D

Kollade lite på din blogg och dina nagel designer är ju liksom fett snygga :)

Och dina naglar är as fina hehe

Daniella

Jag lovar att jag kommer hem till dig och snor alla nagellack! MOHAHAHAHAH :D

ANNAASTRID.webblogg.se

SVAR: tack så mycket! :D

vad många nagellack du har! ^^

E M E L I E ♥

sv; åh visst är han!;-)

hänt idag då?

Sara

Härliga färger! :)



Aa, vi ska stanna i Laguna Beach också, fast inte samma dag som vi stannar på de andra ställena, utan när vi åker tillbaka till San Diego en månad senare :) :) Då blir det både Laguna Beach och San Clemente :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: