slide show

hemma igen!

Nuuu är jag hemma i kylan igen, kom hem sent i natt så jag är inte i skolan idag och såklaaart så ska jag vakna jättetidigt när jag väl har chansen att ta en lång sovmorgon.. haha så typiskt. har iallafall haft det superbra på teneriffa och jag längtar redan tilllbaks dit! :) ska slänga upp massor med bilder sen, ska bara lägga in dom i datorn och så först.

hur har vädret här hemma i sverige varit? iskallt? snö..? enligt yr.no skulle det iallafall regna några dagar i teneriffa men vi har inte haft en enda droppe och ca 35 grader i solen, så jäkla skönt!



alltså jag fattar inte, 3 av alla 5 gånger jag har flygit har jag fått samma plats på planet, dvs längst bak.. how come? men jag ska inte klaga för det är nog den bästa platsen?
FOTO

sv. tackar =)

Här har vi inte haft snö iaf, stockholm. och sköönt är det ;P

juliaa

ja det var det! :)

Nikaia

ellerhur! :)

Moa Mildén

Hoppas du får en fin dag :)

ronja norlén

sv, det hade varit så himla kul!

SaraS

Vi hade också jättefint väder på Gran Canaria i veckan :)

Katrin

Hejhej, vi har precis börjat blogga, kolla gärna in och släng en kommentar. Vi är inte riktigt klara än, men snart!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: