slide show

första advent

Första advent idag och jag har fortfarande inte sett en enda snöflinga, förra året var det flera cm och iskallt. sjukt? hoppas det kommer lite snö till julafton iallafall!

idag ska jag bara ta det lugnt, har sovit väldigt dåligt under den här veckan och känt mig lite småsjuk så jag ska försöka ladda upp inför en skolvecka till.. hur många veckor är det till jullovet egentligen? jag har ju ingen koll som vanligt haha.



bella

hej gumman!

jag har haft en bloggpaus men nu är jag tillbaka! :D

haft en bra helg ? :D

kram =)

malinsfotoblogg.se ♥

svar: ja, hoppas jag med! :D

allt bra?

Ebba

Fina bilder! :)



Sv- Tack så jätte mycket! :)

Kram

Elsa

sv: Tack! Fin blogg förresten :)

Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas att du får en mysig söndag och första advent! Stor kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: