slide show

extensions

Fattar inte att det ska vara så svårt att komma igång med att plugga, finns alltid tusen andra saker att göra helt plötsligt.. har läst lite nu iallafall men inte så mycket att jag kommer komma ihåg det på provet men det är ju ett så himla långt kapitel, omöjligt att komma ihåg allt?

och på tal om nåt helt annat så hittade jag mina extensions igår, de är gamla men har knappt använt dom och dom passade perfekt till min nya hårfärg, hur bra som helst ju!



LIENE

Så bra att hårförlängningen passar perfekt till din nya hårfärg:)

Isabelle :]

Sv: Ja :D

Tilde

tack så mycket! :)

Em

sv: tack så mkt :)



hoppas allt är bra med dig, och lycka till med provet haha ;)

SARA

Najs :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: