slide show

color combination







Kände för att göra någon design med färg och blev inspirerad av en tjej på youtube. så här är lite bilder på mina senaste naglar, hoppas ni gillar dom! ska visa hur jag gjorde sen också för jag antar att ni vill det :)
bea -SLEEPOVER-

åh vad fina , du är så duktig !

Marre

Jisses vad läckert! Vilken underbar rosa färg :)

Tilde

sv; tack så mycket! :)

Emma

Jag gillar dem starkt, riktigt snygg kombination! :)

Nailsby Dolly

tack så mkt

de samma :)



lovin ?

lovisa

sv: vill verkligen verkligen ha dom!

MIRA

Såklart vi vill det !

SKITSNYGGA ! :D :D :D

hanna

skit snygga !:)

Anni

riktigt coola naglar!

ställ gärna en fråga i min frågestund!

bexollila.

visst var den ! :)

Elin

Riktigt snygga! :)



Sv: Tack så mycket!

hanna

så lite så , var det inte svårt att göra dom !:)

Neha

Snyggt!:D

linnea

jättesnyggt!



sv: ja det hoppas jag då :D

melinda

fett snyggt, gud va duktig du är :D

Molly Bergström, UPPSALA

Heej!

Hoppas du får en bra tisdag! :)

Kramar!!

Esmeralda - ALLTID TÄVLINGAR

Vad fint!:D

Sara

Gud vad snygga!

Tovan

WOW, coolich!

sv: hehe tack, dock inte bara proffsgott utan amatörgott x]

Emma says style, love & rock and roll.

coolt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: