slide show

sunday

Hej hopp! visst känns det konstigt att det är 1:a maj idag? jag tycker inte alls det var så längesen man gick runt och klagade på vintern, snön och allt sånt men det är skönt att det är över för ett tag nu!

dagens planer är iallafall att duscha länge, smörja in mig med min älskade body lotion som luktar godis, fixa naglarna och så.. det som jag gör varje söndag alltså. kan hända att det blir lite stek ute i solen sen också, det är lite molnigt just nu så får se om solen kikar fram senare idag. nu ska jag hoppa in i duschen iallafall, hörs snart igen :)



igår
caiza

sv: tack! :D



så skönt att juni börjar närmar sig ^^

Vera

Fin bild :)

emelie

hej, fin blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: