slide show

stripes by VILA



Vila är typ min nya favoritaffär, hittar massor med fint där nu för tiden. igår hittade jag de här snygga linnena. dom är tusen gånger snyggare i verkligheten, funderar på att köpa en.. frågan är om jag vill ha en blå/vit randig eller med röda och vita ränder (såg den i affären men inte på deras sida)?

blir snyggt till en vit bustier/bandeautopp, shorts och vita converse! ge mig!

160:- vila, hot or not?
Amanda

Ah förstår det, älskar den med:P

M E R E I

- nice!

MARIA - mode, outfits & inspiration

Hooooot! Shoppar dock aldrig på vila :o dom har ju jättefina kläder, får se till att kika in där nästa gång istället för att alltid springa in på H&M det första jag gör, haha..

MARIA - mode, outfits & inspiration

SV: tack julia, kul att du gillar den :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: