slide show

mors dag

Äntligen vill internet samarbeta med mig, det har inte funkat förrän nu.. aja, har precis fixat mina naglar, provade att göra 'gradiant nails' för andra gången och det blev väl okej. ska visa er lite senare!  

snart kommer pappa hem från kryssningen (förhoppningsvis med en escada parfym åt mig :)) och sen ska vi dra och fira mamsen. hoppas hon gillar sin present men det tror jag! hon ska få en elvis skiva+elvis tidning för att hon är helt galen i honom och sen godishjärtan!

hoppas du får en superbra dag mamma, jag älskar dig! ♥



jag och mamma förra sommaren. vet inte om mamma vill synas på bloggen så täcker över hennes face och mitt för jag såg ut som en mupp, haha
Malin

sv: ja dem var verkligen super snygga men det vart en stor besvikelse när dem kom hem. jag har ju så pass små fötter så jag fick beställa från deras barnavdelning och skorna på deras barnavdelning var gjorda för barn som inte kunde knyta sina skor. Så när jag fick hem dem så var skosnörerna fake och på sidorna av skorna så var det karborreband.. så dem är tillbaka skickade nu :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: