slide show

MAJ 2010



Firade valborg med ett gäng vänner, vi tältade vi stranden och så.. sov inte på hela natten, det var svinkallt jag var sjuk och mådde skit haha..



blev lite shopping också, ovanligt? linnet är fortfarande en stor favorit och skorna hade jag på mig på skolavslutningen.



bytte stil.... eller okej vi filmade till ett skolprojekt haha.



hade en liten crush i one shoulder klänningar..



ett sommarcollage som jag gjorde



blev lite smått förälskad i ett par skor.. några månader senare beställde jag skorna fast mönstrade för 39:-, helt sjukt ju! mitt livs bästa köp typ haha.



sommaren var här, som man hade väntat liksom!





mer shopping
Linnea

riktigt ball header!

celine

sv; aa ellerhur :D

Ida

Linnet var skitsnyggt! Vart är det ifrån? :) Och det här med en axel är ju också riktigt snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: