slide show

i miss it

När jag ser kenzas bilder från underbara cypern och nissi beach så får det mig att längta tillbaks till det stället, har varit där 2 gånger och ska lätt tillbaks dit nångång, kanske i sommar?





Maja

Hejsan!!

Tänkte fråga om du skulle vilja göra ett länk byte med mig??

Jag har mellan 100 och 150 besökare/ dag :)

petra ramstedt

förstår att du skanar de! Ser skit härligt ut :)

Linda

du är inte den enda som blir sugen! Skulle vara skönt att komma iväg en vecka eller två!

Nathalie

Sv: ja, jag är också rädd att jag inte vågar. Men egentligen så är det ju inte så farligt, håret växer ju ut igen :)

Johanna

Sv. Tack så jätte mycket! :D

tess

härligt =) jag har oxå varit där, måste tillbaka nångång igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: