slide show

god natt.. snart

Borde väl varit ute och röjt ikväll eftersom vi tydligen ska dö imorgon, haha. ;) men istället sitter jag hemma och har nyss käkat årets godaste jordgubbar (så gott!) och tittat på 101 sätt att åka ur en gameshow, haha stackars per-robin han var så rädd.

ikväll ska jag lägga mig tidigt, är så sjukt trött.. vet inte vad det är med mig, är typ död på dagarna och jag har inte alls några problem med att somna på kvällarna.. hmm. ska bli skönt med sovmorgon imorgon iallafall!



hittade ingen passande bild så det får bli en på min lilla samling.. räknade ut att jag har spenderat ca 3500 på nagellack. och det är alltså det som jag betalat själv, har ju fått en massa också!
theréselizette

Oh, herre min skapare! Vet du hur många nagellack jag har? Sisådär 6 stycken, kanske. Haha, du har då allt några stycken? Du kanske vill låna ut? ^^ Haha, nejdå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: