slide show

döööd

Jag är typ dööööd. har varit ovanligt trött hela dagen även om jag sov hela natten och la mig tidigt, why? hoppas jag vaknar upp lite piggare imorgon.

tur att det inte har varit nån ansträngande dag iallafall, vi har ju haft make up hela dagen och det är jättekul men lite komplicerat också.. vi har ju bara gått igenom grunderna innan och idag gjorde vi 'helheten' (dvs bas, ögon&mun) för första gången. och det blir ju såklart inte snyggt när man gör det framför en makeup artist.. men hemma blir det alltid bra? haha.. :)



ni kan väl ignorera den sjukt heta bilden på mig men det var den bästa bilden jag kunde hitta på make up som jag lagt själv. det ser ut som att det är mer silvrigt på ena ögat men det är bara ljuset som faller så.
Rebecka

sv; okej, jaaa den är awesume :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: