slide show

combat khaki







Senaste nagellacket i min samling.. är uppe i ca 60 st nu om jag inte räknat fel.. hehe.
Mari

SV. Åh tack, vad kul att höra =).



Använder du alla lack ? Hehe

Anonym

SV: Jag med, drogar mig själv med den :)

emmziee

sv: tack så jätte mycket ! :)

Amanda Jonsson

tack spå mycket :D Ställ jättegärna en fråga i min min frågestund, om t ex min stil eller bara min vardag... om du vill veta någonting :))

AB PW

nej verkligen inte! Det SKA inte snöa i maj!

Denise

Aa det är det! :D Allt bra? :)

Nadja

Fin blogg du har! :D

FREDRIKA PERSSON

Sv; ja de är sjukt jobbigt :O

AB PW

ja det får vi verkligen hoppas!



intresserat av ett bloglovin byte? :)

Mari

Sv. Hehe okej=)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh så snygg färg!



//Anna

driver webshoppen Avanna.se med egendesignade linnen tshirts tygkassar och posters.

www.avanna.se

oliwia

har runt 40 själv :) snygg färg!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: