slide show

6 veckor kvar till sommarlov!

6 veckor kvar till sommarlov! nedräkningen har börjat.. haha. 1:an har verkligen gått fort och jag är säker på att 2:an och 3:an kommer gå ännu fortare.. och om 3 år är jag diplomerad nagelterapeut. om jag längtar? jaaa. för ett år sen hade jag ingen aning om vad jag skulle välja för linje och var lika osäker som många av er som ska börja ettan i år är.. men det blev bra tillslut och jag ångrar verkligen inte att jag valde stylistlinjen för det är så kul!

men nu måste jag dra till skolan, hörs igen om några timmar! idag ska vi börja med ett svinroligt projekt som jag har sett framemot sen vi började snacka om det iskolan.. men mer om det sen. måste dessutom göra omprov i matte i veckan, sen har vi engelska nationella och redovisning så det blir en pluggvecka.. kul.

andrea

fin blogg! :)

Sara

Vad skönt :)

sannalitens.blogg.se

Svar: Tack så mycket för din kommentar :) Hade du en bra valborg? :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: