slide show

2 more







Såhär ser min lilla samling ut just nu.. jag tycker inte det är så många faktiskt, hehe.. eller vadå tycker ni det? folk brukar alltid påpeka att det räcker med nagellack för min del haha.

det var inte meningen att jag skulle köpa nagellack idag men när jag såg erbjudandet på H&M (40 kr styck) så kunde jag liksom inte låta bli, beroende som jag är! ;)
Mari

SV. :) Mycket....



Snycka lack !

Pyrola

SV: Tack snälla!



Wow en sån samling! :D

Sandra

Härlig samling! :)

Sara

Sv: Tackc så mycket!

Gud, hur mycket har all a dom nagelacken kostat? :D

Marika

Sv: Tack:) De enda svåra och jobbiga med många nagellack är att dom blir dåliga.. Men ha dom i kylen så håller dom sig längre!

madde

sv: hihi, eller hur! Sötare kan man inte bli typ(A)

Oj, det var ganska många nagellack du har där du! haha



Ha en fin dag! ♥

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D

oj jävlar!

Marre

Åh vad fina, förstår att du inte kunde motstå :)

amanda

vilka två härliga färger de va!!!!

MARIA - mode, outfits & inspiration

Ojoj! Var det 40kr på alla Isadoralack? :D MÅSTE KÖPA!

sv: tycker alla är fina, hihi :) KRRAAAM

Louise

Härlig samling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: