slide show

110512

Åskade det hos er i natt också eller? det lät som att det var krig utanför typ hehe.. vaknade vid 3 på natten och kunde inte somna så tände lampan och läste lite. åska kan vara väldigt mysigt tycker jag, om man inte är själv. men på natten när det är mörkt och blixtarna lyser upp hela rummet är det riktigt obehagligt..

skoldagen var okej, har börjat med en stil och färganalys på min kompis. det är rätt så enkelt faktiskt men problemet börjar när jag ska rita av hennes ansikte och kropp nästa lektion, hehe.. jaja det får väl gå som det går.

dagens look;

¨



linn

hihi japp, ;)

snyggt nagellack, har desamma ;)

julia

sv; tack! Desamma :)

t h a i p i n n e n ♥

åh tack så mkt sötis :D



Förresten skulle du kunna hjälpa mig att vinna den här tävlingen

http://visadintalang.se/ett-fotobidrag-av-jenny, jag ledde förrut , men Nu har tvåan kommit ikapp mig, tror att han fuskat men skit samma.så det skulle betyda jätte mkt om du la ner 2

sekunder på mi goch rösta ! självklart får du en länkning som tack !:)

Louise- tävlingar och annat roligt !

Tackar :)

linn

hehe ja med, barbierosa :D

Anonym

Snyggt!

Isabella ~

sv; tack så mycket! :D jättesöt blogg du har :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: