slide show

whitney port + bikbok = sant

Ååååh, de flesta vet nog redan om det men iallafall.. ni vet the hills/the city stjärnan whitney port? hon ska göra ett samarbete med bikbok! kollektionen kommer ut i oktober 2011 och whitney her self kommer till oslo och stockholm! hur awesome?! längtar!! även om whitney's stil inte riktigt är i min smak så är det nästan ett måste för mig att ha ett plagg från hennes kollektion.. :D

N A T H A L I E n y r é n

Kul att du vill bli dagens blogg, hoppas att du får en fin tisdag! KRAM.

Meg

Är det sant, shit vad coolt :D

N A T H A L I E n y r é n

Eftersom jag inte är hemma imorn så passar jag på att ha en frågestund. Skulle vara kul om du kunde ställa en/flera frågor. Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: