slide show

vinter igen..

Tänkte skriva att våren håller i sig.. men det gör den inte. idag har det snöat flera centimeter så nu är vi tillbaks där igen. när hade den där våren tänkt komma egentligen? jaja det är iaf skönt med fredag.. :D haft en riktigt slappdag idag, vi har haft en sk. fokusvecka där man får göra sånt man är efter med/fördjupa sig i nåt och jag är klar med allt så fick skriva om katastrofen japan, det gick väl bra, inte så svårt direkt.

nu ska jag fixa naglar med inspiration från japan! har skrivit en liten uppsats om japansk nagelstyling, helt sjukt, fattar inte hur dom gör. vissa stylingar är verkligen superfina. så nu tänkte jag försöka göra egna, de som jag tänkt göra är inte så svårt, ser inte ut att vara de iaf. visar bilder sen om det blir braaaa.



sweet
E M M I E

Svar: Visst är det!

Minna

Svar. I know!:)

Anna

Sv: Ja visst är den fin! :D Fin och söt bild du har i detta inlägg förresten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: