slide show

slutat tidigare

Vi slutade halv 12 idag, hade alltså två timmars lektion.. skönt! anledningen till att vi fick sluta tidigare är för att nästa vecka ska vi ha en stylistkväll, då kommer det en makeup artist och en nagelterapeut och berättar lite sen blir det även lite praktiskt arbete också.. kul! och det kommer alltså vara efter skoltid.

efter vi slutat drog jag och två andra och åt i matsalen sen blev det en sväng på stan, hittade en asball tröja på h&m och efter det åkte jag hem. nu ska jag baka hallonpaj, blev så sugen på det igår! :D



tröjan som jag provade på h&m, om den finns kvar nästa vecka ska jag nog köpa den! finns så mycket fina vårkläder överallt nu..
malin

Taack! :)



Förresten, snygg blogg tjejen!

julia

Jättefin tröja! :) allt bra med dig? :)

amina

sv: ja det tycker jag också! :)

Jenni

Sv: tack snälla! :)

i s a b e l l

snygg tröja!



sv: ja, solsidan är gryyymt!

Josefin

Sv: Ja, vet :D Helt kär i den är man :D Ha en toppen dag! =)

F A N N Y

den tröjan är supersnygg!



sv: ja visst är den !:)<3

Erica

Jepp det tkr jag också :) Fin blogg du har ! :)

Omnia - Bloggen om allt

Sv: Ja visst är de!

Snygg tröja! :D

Rebecka Berg

Ja, det ska bli så sjukt underbart! (:

therese

Sv: Ja verkligen! mums :D

Nike

så snygg tröja!

Anonym

hej!

DagensBlogg tävlings vinnarna är nu upplagda!

Kolla in om du hade turen på din sida!

om inte, var gärna med i den nya omgången!



tack för mej,

Hade Gött :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: