slide show

110307

Aj,aj,aj har typ haltat hela dagen idag.. har skiiitont i tån, vet inte ens vad jag har gjort? kan inte komma på att jag gjort nåt konstigt heller.. kan iförsig vara nageltrång men jag har inte använt trånga skor? skumt men ont gör det iaf :(

jaja idag har vi rullat hår.. eller rullat upp med spolar. det gick bra förutom att det inte fanns tillräckligt många spolar så min docka fick halva håret lockigt, haha fint.. sen hade vi smink också, kulkul. längtar verkligen till 2:an&3:an så vi får ha mer praktiskt, 1 dag i veckan är för lite, man hinner typ glömma bort allt till nästa gång, heh..

nu ska jag se på stylisterna, ser ni på det och vem är eran favorit? jag gillar melody :D

Linnea

fin bild! ^^

Moa

hahaa hallllååååå??

man behöver ju inte ha användt trånga skor för att få nageltrång???

villleee bara meddela det till dig!

hejsvejjs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: