slide show

seg dag

Seeeeg dag, vi har inte gjort nånting typ...inget kul iallafall. på morgonen hade vi nån slags tävling där vi skulle gå på en tipspromenad och svara på helsjuka frågor och mmsa in bilder, tog typ 100 år att få ett svar och vi behövde svar för att veta vart vi skulle gå.. ja jättekul verkligen, haha eller inte....

efter det städade vi ur skåpen, har nästan inte slängt ett enda papper sen vi började så ni kan ju tänka er hur fullt mitt skåp va.. hade typ en hel bok med papper. slutade vid 1 och då drog jag till stan och köpte ett linne från monki.

nu blir det duschen och sen ska jag testa ett nytt nagellack, det som jag köpte på topshop igår alltså.. ska bli spännande och se om dom är bra :)



hanna ♥

tack så mycket :), jag med! :D

viktorija

Hejsan!

En utav mina närmaste vänner som nyss skaffat systemkamera kom vidare i en fototävling, tycker det är jättekul och vill hjälpa henne på traven, verkligen härligt att hon fick chansen hon ville ha! :D

Så nu undrar jag om du kanske vill rösta på henne som är NR:1? Bjuder alla på länkar som röstar!

Länk: http://juliiialarsson.blogg.se/2011/june/fototavlingen-bilderna.html?_tmp=c930ba009cc894aa8a2b601e90f5faabfe21b62a

Sandra

Tack tack :)



Fin bild.

' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

haha skoja inte :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: