slide show

rhinestones

Här kommer 2 snabba bilder på naglarna som jag fixade igår! inga midsommar naglar direkt men det var inte meningen att det skulle vara det heller så. vet inte om jag blev nöjd eller inte, tycker nästan dom ser lite tantiga ut haha men det är väl bara färgen som det är fel på eller om det skulle vara större prickar? vad tycker ni? :)





Mela

SV: Jaa jag älskar jordgubbar :D Hihi

karrochaan

sv tack dsm, allt bra? :)

Vici & elli

sv: Ja visst är den :) fina naglar btw :)

Lovisa

sv: oohja :D



sjukt fina naglarna blev ;D <3

sofia

jag också:D snygga naglar!



skriver från min nya blogg:D

ebbaalexandra

sv: tack ska du ha (:

Ebba

Svar: tack, älskade färgen ;) jättefin blogg du har! :)

Saga!

hihi :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: