slide show

ljusa slingor igen?

Förra året gjorde jag ljusa slingor innan skolavslutningen och det blev jättefint sen efter sommaren när det blivit solblekt.. är sugen på att göra det i år också för det blir ju så snyggt till brännan sen med! synd att jag kom på det så sent nu bara, nu är väl de flesta frisörer uppbokade. får tjata på mamma så hon kan ringa runt lite haha. i värsta fall får jag slinga hemma men jag vet ärligt talat inte om jag vågar det ifall det skulle se hemskt ut..

jaja jag har ju iallafall fina naglar till avslutningen! ;)



såhär ser det ut nu



förra året när det var nyslingat. haha orka att det tog en kvart att hitta en bra bild på håret....
Sara

Du vispar bara grädde, sedan hackar du daim som du blandar ner i grädden, supergott och enkelt :)

Diman Dilir

ditt hår är fint nu!



allt bra ?=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: