slide show

i don’t speak german but i can if you like



Gagas låt scheibe från hennes nya skiva är så skön..

"Ich schlieben austa be clair,
Es kumpent madre monstere,
aus-be aus-can-be flaugen,
begun be uske but-bair"

haha.. för övrigt så har jag bara typ 5 favoritlåtar från hennes nya skiva, tycker ni som jag eller älskar ni den? :)
Tea

SV: Tack så mycket! :)

MARIA - mode, outfits & inspiration

Jag är faktiskt lite besviken på hennes album :/ jättemycket typ 90talsvibbar för min del, haha! Men jag älskar marry the night, så grymt bra! Det borde bli hennes nästa singel!



sv: jaha, haha :D

Neh, gillar inte just den här låten, har inte hört alla låtar på hennes nya album men born this way och hair är bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: