slide show

gårdagen

Yeeaaay sommarlov!! sommaren 2011 ska bli den bästa sommaren ever!

vaknade upp för en timme sen, blev inte så sent igårkväll för mig men vi hade iallafall väldigt kul nere vid löga. finns inte så mycket att berätta om kvällen och kameran åkte inte fram så många gånger men kan visa några bilder iallafall.. på dagen blev det studentfirande i stan (avis!! vill också ta studenten nu) sen gick vi runt lite.. man kom knappt fram nånstans, galet mycket folk överallt som det iförsig är varje år vid studenttider.



snacka om att studenterna hade tur med vädret, strålande sol hela dagen









mina wildflower by kenza på fötterna
♫♪ Sandra T

tack :)

Emma

otroligt snygga skor!! o:



SV: ja jag älskar dom!

Kram

Emma

SV: haha :D



allt bra med dej annars?

Kram

you make me smile

Vad fint väder ni hade det regna där vi var ;)



Hon är underbar (:

L I S A ♥

- Tack! :D

. Pjumas. ♥

Snygga skor :)



Svar: Jag gillar också färgen :) Synd bara att det hela tiden vill lossna, lacket alltså :)

Men, snart kanske jag sätter en ny färg där :)

Veronica

Ja visst verkar det helt underbart =)

Nicole

Härliga bilder! skorna är otroligt snygga :D



Sv: Det var de också ;D

emmagency

sv: Tack! :)



Vi hade också grymt väder igår :D

PINKPIERCING.SE

svar: javisst är dom! :)

allt bra? :D

Sanna

sv; tack! :)



har ni redan sommarlov? :)

Felicia B-mode,design & vardag

sv; aww tack dsm! <3 :)

Maria

SV:Samma här :)

Görs?

Emmi - Fashiontwisted

- tack ska du ha! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: