slide show

från h&m

Skrev upp lite grejer som jag vill ha från h&m's reakatalog.. hoppas bara mami beställer det åt mig och att allt finns kvar! om jag har tur hinner bikinin komma innan vi åker till rhodos, vet ju att det kan ta månader innan allt man beställt kommer och det vore ju inte så kul att få hem den när sommaren är slut haha..




Annelii- <3

- TACK! :)

♫♪ Sandra T

snyggt!

AB PW

tack så mycket.

fint från H&M !

PussJorvas

Det var fina grejor så håller med tummarna :D



sv,Och lite sorgligt samtidigt!

Miss E

Mycket fina grejor :D

m y y s a n ♥

gillar bikinin!

sv. ja visst var den fin :)

TIDSTJUVEN

Hoppas att du hinner få bikinin. :)



sv: Tack! :D Åh, har du också varit på Cypern? Nu måste jag genast spana in din Cypern-kategori.

LINDSHE - svart bälte i shopping! -

naaw :D jaa, jag har alltid beslutsångett! ;D

bella

visst ar dem!!! :D

Lina S

Fina saker!

bella

hm är bäst!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: