slide show

dagens slappoutfit

Dålig uppdatering här men jag har försökt njuta av den här härliga sommardagen så mycket som möjligt och det gjorde jag tillsammans med amanda, istället för simhallen satte vi oss i gräset i parken och pratade om allt möjligt.. så skönt. sen köpte vi jordgubbar och åt vaniljglass till, sååå gott! finns det nåt godare än jordgubbar på sommaren?! tror inte det..

orkade inte direkt tänka så mycket på outfiten så slängde bara på mig ett slappt linne från monki (vit bandeau topp under) och jeansshorts från h&m (last year), alltid ett säkert kort! perfekt för en sån här skön sommardag. till det hade jag mina wildflower by kenza som tyvärr gick sönder igår, man förväntar sig ju lite kvalité när dom var så dyra (iförsig köpte jag mina på rean förra året men ändå..) får se om det går att fixa! det är dragkedjan som krånglar..





felicia

eller hur :)

Veronica

Snygg outfit =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: