slide show

dagen

Alltså vilken daaaag! vi var ju i stockholm med klassen idag.. först var vi på nordiska museet (stavning?) och kollade på olika kläder från 1700-talet.. var ju...intressant, not haha! sen blev det en runda på stan, lite pinsamt men vi gick typ vilse där ett tag, hahaha turisterna! nejmen jag hittar faktiskt inne i stan men vi blev avsläppta på nån randomgata mitt ute i ingenstans så det var ju inte så konstigt egentligen..

hittade dock inget speciellt, köpte bara 2 nagellack inne på topshop. tänkte köpa ett linne inne på monki som jag funderat på att köpa ett tag nu, såklart fanns alla storlekar utom S så får väl gå köpa den här i västerås istället :)



enda bilden jag tog idag.. utanför museet. jag dör vad varmt det har varit idag, måste ju varit runt 30 grader i solen?
MARIA - mode, outfits & inspiration

Åh nordiska museet är trååååk, haha! Var också inne i stan idag, stekte på stureplan! Haha nä.. ;) men jäklar vad varmt det var!

' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

a, trodde jag skulle dö när jag cyklade förut haha, skitvarmt

thres

äh klaga inte på vädret, det är ju äntligen här :D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: