slide show

black stripes





ja, jag har grönt nagellack under tumnageln, hur lyckas man med det egentligen? haha..



Fixade nyss mina naglar igen fast med mönster den här gången.. känns som att det var ett tag sen jag gjorde det, om man bortser från graffiti naglarna då. jag blev väl nöjd tror jag, vad tycker ni? :)

petra ramstedt

åh gud vad snygga naglar!

petra ramstedt

vill du göra ett länkbyte :D

Louise

ja eller hur :)

PAULINE

japp :D

Anonym

sv: Tack eller nåt hehe :)

sara

sjukt snygga naglar!

Jmei♥

det blev jättefiint!♥ vad använder du för material när du gjorde de svarta strecken?

elin

Slappa.

c L ♥ R a - en blogg om det mesta***

SV - tack! Dina naglar var assnygga!

Anonym

ha en fin kväll fina du! =)

Jmei♥

sv; okej! tack då vet jag!

mikaela

Tack så mycket! :)

Ellinore

hejhej, vilken bra och söt blogg du har :D

jätte snyggt det blev :D!

Om du vill så ställ gärna en fråga på min blogg till mig, jag ska ha en frågestund med alla svar på ett videoblogginlägg :) vore super kul!

Ha det bäst! KRAM

belloon,

fint! :) Hur har din vecka varit so far? :)

S S A N N A A L I C I A

Sv; tack så mycket :D



Fina naglar ^^

Nadin

Snyggt! Vad kommer du göra under helgen?

TIDSTJUVEN

Verkligen snyggt! Så duktig du är. :) Har du gjort ränderna med tandpetare eller pensel?

Anonym

fin blogg ! :)

lindhafransson - Makeup!

snygga naglar :)

soininen's - FOTO

sv: Tack, det tycker jag med!:D snacka om att jag blev glad:D

Emelie

Bra blogg! Skulle vara snällt om du kunde kika in på min blogg och läsa om våran demonstration, som går ut på att få ha kvar våran kära vän och hans familj här i Sverige. Vår demonstration har sänds på tv och vi är tacksamma över allt som stötar vårat arbete. Vi ska kämpa för ett bra och rättvist Sverige och hoppas på att så många som helst hjälper oss.



Tack :)

Angelica

fin blogg :)

pinja

snyggt!

samira

Åh det blev skit snyggt. Fin blogg du har;-)

A.H

skitsnygga!



Mina naglar ser ut som en hel historia haha :/

c L ♥ R a - en blogg om det mesta***

sv - varsågod, målat själv?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: