slide show

8 favoriter från topshop



Ska ju till stockholm på tisdag och ska såklart in på topshop! då ska jag hålla ögonen öppna efter de här snygga grejerna!
Deniesé

sv: Tack så mycket! :)

♫♪ Sandra T

snyggt!

Nathalie

ja det var hur mysigt som helst:D

många fina plagg där!

Sara

Så snygga!!

PINKPIERCING.SE

svar: ja, men precis! :D tror bara för att dom är kända, eller vad tror du?

sofia

sv: Hej underbara du!

Ursäktar massor för så segt svar och lika seg uppdatering på bloggen. Tänka bara säga att bloggen is up and going igen precis som vanligt :D

många kramar från mig! ^^,



. Pjumas . ♥

Svar: Tack :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: åhh, den vill jag ha! :D<3

tessan

Ja :)

allt bra?

belsas / elsa

SV: Ja, det är riktigt fint! :) Jag köpte det där linnet med USA-tryck på när jag var i London btw. Det är jättesnyggt! :D

Caroline

sv: tack :)

sarah

tack för tipset :D!



allt bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: