slide show

110625

Var nästan helt säker på att jag skulle vakna upp med en förkylning idag, igår var trött och hängig hela dagen trots att jag hade sovit länge och bra.. när jag skulle sova svettades jag, frös, svettades.... hela tiden. och kvällen innan hade jag döont i halsen.. hmm.

min midsommar var iallafall mysig, var bara med familjen så det hände inte så mycket. ville vara med amanda som jag brukar men det blev inte så i år.. men vi ska ses idag så det blir ju kul iallafall :) ska göra i ordning mig lite nu, kramis!



igår.. ser helt överlycklig ut haha

Anonym

sv: hehe :D

lovisa [foto & vardag]

fin design! :)



kolla gärna in min och säg vad du tycker :)

c L ♥ R a - en 14årig tjejs blogg^^

sv - visst är det snyggt!? :D

Mela

Söt du är :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: