slide show

110606

Sista lediga dagen ska spenderas ute i solen, älskar det här vädret! :) imorgon ska vi ju till stockholm med klassen iallafall så det blir ingen seg dag som tur är.. tror att vi skulle till nåt modemuseum (?) i ca en timme och sen är vi fria och får göra vad vi vill!

min misse kom fram igårkväll förresten, hon hade gömt sig nånstans.. snacka om att vara proffs på att hitta gömställen, jag som tyckte jag letade överallt haha.



igår
anna

sv: tur att de är någon som tycker som jag :D!

Enya♥

Sv; tro mig :D det var de!

Elenaa

sv; Tack :)

thres

sv: tack :)



gillar din header!

AstridRisberg

sv: ja, lite för mycket ... :s

Sara

Söt :)

Diman Dilir

fin bild:)

Josefin, mamman till Saga

hehe joo verkligen! kan äta hur mkt som helst tror jag :D allt bra annars då?

hanna ♥

svara gärna på dagens fråga i senaste inlägget, ifall du har tagit årets första dopp eller inte! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: