slide show

shoppingen i rhodos stad

Inne i rhodos stad hittade vi lite roliga butiker bl.a zara, h&m och sephora. (sminkaffären ni vet) köpte inte så mycket men blev typ överlycklig när jag hittade jumpsuiten som jag letat efter på h&m här i sverige men som varit slut överallt när jag skulle köpa den så jag haffade den nästsista, nöjd!

4-packs nagellacken köpte jag på planet hem till sverige, dom kostade bara 100:- vilket är ett väldigt bra pris tycker jag. har inte hunnit prova dom än men dom är säkert bra. den från golden rose är från våran supermarket som låg vid vårat hotell.









Alexandra :)

Sv: Tack! :)

Åh, va kul! :D Jag ska också dit igen, fast det är i Mars^^ När ska du dit? :)

julia

Sån där jumpsuit har jag med!

den är grymt fin :)

EMMAS!

super fina köp :D

LIIV - vanlig men unik

Sv: tackar!

Mycket snyggt du hitta :-)

Sandra

Tack så mycket =)



Allt bra?

Kram

Alexandra :)

Sv: Okej :) Ska du dit själv eller med någon? :)

EMMAS!

allt bra?:D

julia

Sv: aa! :)

hur mår du då? :)

Chillacookie

Hej! Fin blogg! Gillar headern!

Var gärna med i tävlingen på min blogg:)

Alexandra :)

Sv: Okej, va kul! :) Jag ska dit med min familj och släkt :)

emelie

tack!:D

Fanny Sjölén

Sv: Tack! Och detsamma, älskar jumpsuiten :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: